Ապրիլի 7.
- 15։00՝ մանկավարժական ակումբ. ընտանեկան հեռավար-առցանց դպրոցի խնդիրներ, լուծումներ, զարգացում
Առցանց հարթակ
Մասնակիցներ՝ ծրագրերի ղեկավարներ, լաբորատորիա, դասավանդողներ, ծնողներ, ավագ և Միջին դպրոցի սովորողներ
Ներկայացրած նկութեր
Մերի Սարգսյան — Շաբաթվա աշխատանքների դիտարկումային ամփոփում
Մարթա Ասատրյան- Մանկավարժական ակումբին
Քնարիկ Ներսիսյան —Անժամ դպրոցը եւ կրթական ինվարիանտը
Մարիետ Սիմոնյան — Երբեք մի ասեք՝ ես չեմ կարող։ Դրանով դուք զրկում եք ձեզ ամենակարողությունից
Նառա Նիկողոսյան
Ուղեցույցում առաջարկ-նկատառումներ
3-րդ ուսումնական շրջանի ամփոփման հոռավար ընտանեկան դպրոցի առանձնացում…
1-3-րդ դասարանցիների աճի բնութագրերիր լրացում ընտանիքի կողմից
4-5-րդ դասարանցիների համար, որպես գնահատման գործիք դիտել շաբաթապատում-օրագրերը՝ որպես ինքնագնահատման գործիքներ…
Ծնողական դպրոց, մասնագիտական կրթություն. ուսուցման հեղինակ է ծնողը, ով ուսուցման իր հարթակն է առաջարկում սովորողների խմբին, սա էլ կարող է ընտրությամբ գործունեության բաղկացուցիչ լինի.
1-3-րդ դասարանցիների աճի բնութագրերիր լրացում ընտանիքի կողմից
4-5-րդ դասարանցիների համար, որպես գնահատման գործիք դիտել շաբաթապատում-օրագրերը՝ որպես ինքնագնահատման գործիքներ…
Ծնողական դպրոց, մասնագիտական կրթություն. ուսուցման հեղինակ է ծնողը, ով ուսուցման իր հարթակն է առաջարկում սովորողների խմբին, սա էլ կարող է ընտրությամբ գործունեության բաղկացուցիչ լինի.